نويسندگان

به نقل از رروزنامه دیلی میل: محققان اروپایی در یک نظرسنجی که از بسیاری از زنها صورت گرفت ، لیستی از مواردی که آنها بعد از برقراری رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند تهیه شده است ، لطفا به این نکته توجه داشته باشید که بنا بر این نظرسنجی گروههای مختلف خانمها تمایلات متفاوتی داشته و حتی امکان دارد مواردی که مورد علاقه برخی از خانمها در این لیست وجو دنداشته باشد. .........


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:زنها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند؟ , ] [ 14:12 ] [ *T.D.A* ]

ارم نیوز: ساعتم ساعت ۱۰ صبح را نشان می داد که اتوبوس وارد شهر مشهد شد و دقایقی بعد در پایانه مسافربری توقف کرد. پس از چند ساعت سفر با اتوبوس احساس خستگی عجیبی می کردم و پشت سر هم خمیازه می کشیدم. من یک تاکسی دربست کرایه کردم و نشانی خانه عمویم را به راننده دادم تا مرا به شهرک طالقانی مشهد برساند. می خواستم مشکلاتم را با عمویم درمیان بگذارم و از او کمک بخواهم. اما افسوس که با درهای بسته در مسیر زندگی روبه رو شدم.

«ساحل» که ۱۵ سال سن دارد در دایره اجتماعی کلانتری جهاد مشهد افزود: ....


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:دستگیری پسری که دختر بود ! / عکس, ] [ 14:9 ] [ *T.D.A* ]

شاید شنیده باشید که افراد متاهل در مقایسه با افراد مجرد، از سلامت جسمی و روانی بالاتری برخوردارند. اما اختلافات زناشویی، باعث می شود که سلامت زن و شوهر هم به خطر بیفتد…

اگر ازدواج بدی دارید، نقش استرسی که دچار آن هستید را دست کم نگیرید. اگر روابط روزمره تان پر از استرس، دعوا یا بی محلی به همسرتان است، هر روز سلامت تان را در معرض خطر قرار می دهید. برخی از زوج ها نمی توانند بر این استرس ناشی از مشکلات روابط شان غلبه کنند. به عنوان نمونه در مواردی که یکی از طرفین فاقد حس همدلی نسبت به همسرش است یا خشونت جسمی نسبت به او اعمال می کند. اما در اغلب زوج ها امید به غلبه بر این استرس وجود دارد، حتی اگر سال ها از هم دلخور باشند و به هم آسیب رسانده باشند. در زیر به ۵ مورد از شایع ترین عاداتی که در ازدواج های بد وجود دارد و چگونگی غلبه بر آنها اشاره می شود:

 


برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:31 ] [ *T.D.A* ]

مَنْـــ مے دانم
دِلَـ ـ ـ ـم تا هَمیشـﮧ دَر وَسـ ـ ـط تریےْ نُقطِہ ی زِندگیتْـــ ـــجا مانِدـهـ ... جایے بِین خواسَتنْـــ ـ‌ وــنَخواستےْ ... جایے بینِ بودَטּ وـنبودَטּ ... جایے بینِ رَفتنْـــ‌‌ وـنرفتےْ ... جایے بِیےْ ....... این نُقطہ هاے خالے ... جـ ـ ـا ماندہ اَم......ـ
[size]


اين آخرين بارم بود !

ديگر احسـ ــاسمـ را برـآی کسـ‌ ـــے عـــريـ ـآن نمــــے كنم .......
صداقــــ ‌ــت ، یعنــــے حماقــــ ــت...


نبودن هایمـ را با خاطراتـــــے سر کـــ ــــن
که یاد مـــ ـــــرـآ بر بـ ـآد داد...

من و تو دیگر " مــ ــآ " نمــــے شویمـ...!                                            





حوصلـﮧ خوـآندטּ ندـآرمـ!     

حوصلـﮧ نوشتـטּ ـهمـ ندـآرمـ!

اینهمـﮧ دلتنگے نـﮧ بـــآ خوـآندטּ ڪمـ میشــود نـﮧ بـــآ نوشتـטּ

دلمـ آغوشـِ گرمـ میخوــآـهد.


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 5:18 ] [ *T.D.A* ]


چرا مردم احساسات خود را در اینترنت به اشتراک می‌گذارند؟

انسانها با اشتراک احساسات و رویدادهای زندگیشان در شبکه های اجتماعی به مغز خود پاداش می دهند.

پژوهشگران دانشگاه هاروارد پی برده‌اند چرا مردم تا این اندازه خود را مجبور می‌بینند که در سامانه‌های اجتماعی مانند گوگل پلاس و غیره خیلی چیز‌ها درباره اندیشه‌ها و کارهای خود را به اشتراک بگذارند. در زنجیره‌ای از آزمایش‌ها، این پژوهشگران دریافتند که اقدام فاش سازی اطلاعات درباره خود‌‌ همان حس‌های لذتی را در مغز به کنش می‌آورد که ما از خوردن غذا، دریافت پول و یا ارتباط جنسی به دست می‌آوریم.

 

 


واضح است که میزان این لذت‌ها برای هر کدام از آن‌ها متفاوت است، اما علم این را روشن می‌سازد که حرف زدن درباره خود به گونه‌ای احساس پاداش گرفتن را به انسان القا می‌کند. این یافته ممکن است به توضیح نمونه گیری‌های اخیری کمک کند که نشان می‌دهد تا ۸۰ درصد پست‌ها بر روی رسانه‌های اجتماعی مانند گوگل پلاس به طور خیلی ساده اعلام تجربه‌های‌‌ همان لحظه‌ای افراد است.

دایانا تمیر، پژوهشگر اول و همکارش جیسن می‌تچل زنجیره‌ای از آزمایش‌ها را تدارک دیدند تا واکنش پاداشی را که افراد پس از آنکه درباره خود حرف زدند اندازه بگیرند. آن‌ها برای بخشی از این مطالعه افرادی را که مورد آزمایش قرار گرفته بودند را به دستگاه‌ ام. آر. آی متصل کردند و کنش‌های مغز شرکت کنندگان را هنگامی که آن‌ها به پرسش‌هایی درباره نظرات خود و پرسش‌هایی درباره نظرات دیگران پاسخ می‌دادند زیر نظر گرفتند. پژوهشگران دریافتند ناحیه‌هایی از مغز که با پاداش پیوند دارد -- the nucleus accumbens (NAcc) and the ventral tegmental area (VTA) -- هنگامی که افراد درباره خود حرف می‌زدند به شدت درگیر بود و هنگامی که آن‌ها درباره کسی دیگر صحبت می‌کردند کمتر درگیر بود. آن‌ها همچنین متوجه شدند که شرکت کنندگان حاضر بودند از دریافت پول (مقدار کمی، پول خرد) امتناع کنند، تا بتوانند لذت صحبت کردن درباره خود را ادامه دهند.

 


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 5:16 ] [ *T.D.A* ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
درباره وبلاگ

درد و دل ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد
موضوعات
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 32332
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


عاشقانه ها
دریافت همین آهنگ

آوازک